گروه تواشیح بقیه الله ایران

... السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

گروه تواشیح بقیه الله ایران

... السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

دیدار سرپرست گروه تواشیح بقیه الله با رهبر انقلاب

بقیه الله | جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

رهبر انقلاب در رمضان  امسال هم طبق سنت سال‌های گذشته نماز ظهر و عصر را با حضور عموم مردم در حسینیه امام خمینی(ره) اقامه کردند.

دفتر مقام معظم رهبری برای مردمی که از ساعت ها قبل از اذان ظهر به حسینیه امام خمینی(ره) می‌آمدند برنامه آموزش احکام و تلاوت یک جزء قرآن کریم را تدارک دیده بود. هر روز دو قاری برجسته برای تلاوت قرآن کریم به این مراسم دعوت می‌شدند.

سرپرست گروه تواشیح بقیه الله یکی از قاریانی بود که به دعوت دفتر مقام معظم رهبری میبایست در آخرین پنجشنبه ماه مبارک به حسینیه امام خمینی(ره) برود تا تلاوت داشته باشد.

او پس از اقامه نماز ظهر و عصر خدمت رهبر معظم انقلاب می‌رسد و مورد تفقد ایشان قرار می‌گیرد.

وی در این خصوص می‌گوید: پس از قرائت قرآن و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت ولی امر مسلمین توفیق شد تا یک ملاقات خصوصی و کوتاه با آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه الله تعالی) داشته باشم. به آقاعرض کردم که «لطفا برای حافظان قرآن دعا کنید»، ایشان هم فرمودند: «خدا، شما و همه حافظان قرآن را با قرآن محشور فرماید» که این دعا با آمین حاضران همراه شد و انشاالله در حق بنده و دیگر حفاظ مورد استجابت قرار بگیرد. 

بازتاب‌ها: خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری حج، خبرنامه دانشجویان ایران

  • بقیه الله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی