گروه تواشیح بقیه الله ایران

... السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

گروه تواشیح بقیه الله ایران

... السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

استاد غلامحسین بنان

بقیه الله | شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ | ۰ نظر

طنین و حنین این صدا حکایت از قدمت و اصالتی میکند که ویژگی طبع منیع و ذوق سرشار مردم ایران است.

نقوش و خطوط موجود در نسج این صدای مخملی، هریک یادگاری است از ایام عمر هزاران سالة موسیقی سنتی ایران

-----------«دل شکن» در آهنگ دشتی----------

با صدای مرحوم استاد غلام حسین بنان ، مخملین آوای آواز ایران

                        دریافت


به که گویم ، چه بگویم؟
که چه کرده، غم تو به ما
همه سوزم، همه دردم، به خدا، به خدا، به خدا
یار بیگانه نوازم شرح عشق جان گدازم
قصه‌ای از سوز وسازم باتو می‌گویم امشب
تا که چشم جان گشودم شمع پنهان وجودم
شعله زد در تار وپودم آه جانسوزم برلب
تو ندانی که چه کردی به من و دل من به خدا
چه غمت از من بی دل تو کجا من خسته کجا
رهگذار بی نصیبی، بی قراری بی شکیبی، تا سحر گه ناله سر کرده
نیمه شب‌ها در سیاهی، بی نصیبی بی‌پناهی، از سر کوهی گذر کرده‌

ای بهشت موعودم آن سیاهی من بودم

بی خبر ای سرور من می‌گذشتی از بر من

نه اشک چشمم را بدیدی نه ناله قلبم شنیدی
چو بخت من رفتی مه من، چو آهوی صحرا رمیدی، زسوی من دامن کشیدی، تو دل شکن رفتی...

  • بقیه الله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی